fredag 5 februari 2010

Inredningsblogg

Nu kom jag på varför det inte blev en inredningsblogg utan mer bara en grindssonblogg; jag tycker det är skittråkigt med bloggar som visar branschnyheter. Dessutom märker jag efter att ha koll på rätt så många att det är mycket upprapning och lika-samma inlägg.

BORING!

Sen har jag ju inget eget projekt att visa upp så därför blir det inte det heller. Att ta från andra och visa upp bilder från tidningar och sånt tycker jag också är skittråkigt.

Jag gillar dock bloggar som visar upp rena inspirationbilder på allt möjligt. Men jag kan ju inte ta bilder därifrån, de är ju redan tagna. Ofta när jag ser sådana bilder så blir jag kreativ i tanken och så mynnar det ut bra saker i alla fall. Som att jag vet vad jag ska äta till middag eller hur jag ska fixa mitt nästa hus.

Ja, ja. Nu vet jag ju i alla fall varför det är som det är. Drygt ett år tog det att komma fram till det. Tjena.

Inga kommentarer: