torsdag 18 februari 2010

0 koll

På vissa saker har jag förstått att jag har noll koll.

När jag snusade brukade jag ha snusen i när jag åt; varför inte, tyckte jag, det smakar ju gott.
Men jag tänkte aldrig på att det kunde komma matrester som satte sig i snusen. Nu när jag inte snusar är ju inte det ett problem längre.

Men eftersom jag mognat sen dess så ser jag till att ta reda på fakta. Som bekant är ju inte jag någon vän av mobiltelefoner och har därför inte sån koll på hur man gör och så. Så därför undrar jag hur man gör när man duschar. Har man med sig mobilen då, in på badrummet menar jag. Eller anses toalett och duschrum fortfarande vara en fredad zon utan telefon i någon form? Är det fortfarande ok. att säga: nej, jag svarade inte för jag var i duschen.

?????

Inga kommentarer: