torsdag 28 maj 2009

Tvillingar

Tvillingar är något jag alltid önskat mig och är oerhört tacksam över att ha fått. Det har varit lika utmanande som jag trodde men det har även varit lika stor glädje som jag trodde. Storasystern har alltid stått sina småbröder nära i och med att det bara skiljer drygt ett och ett halvt år mellan dem. I vilket fall har grabbarna tävlat mot varandra under många år nu, det har varit allt från sporter till hur mycket man kan äta. Nu när vi bor på mindre yta är de tvugna att dela rum. Detta var något jag fasade över och var rädd att det skulle vara mycket tjafs, men icke, de är bättre kompisar än någonsin.

Då är man, eller rättare sagt, jag är väldigt lycklig.

1 kommentar:

plingan sa...

Tack för din kommentar hos mig!
Ska kika vidare i din blogg :)
Ha en skön fredag!