onsdag 27 maj 2009

Ormtjusare


Det finns sådana. Jag är inte en av dem. Jag ryser och mår lite illa om någon så pratar om ormar. Usch, fy och blä.

I kväll när jag som vanligt skummade igenom Blocket så fick jag en käftsmäll av den här bilden. Bildtexten löd (direkt kopierad, tar inte ansvar för stavfel och innehåll i text):
"Hej ska nu sälja min nästan 3 meter långa orm. Han är en gulråttsnok.Han är väldigt snäll och väldigt fin trivs lika bra i terariet som utanför. Det som följermed är terariet som är 175högt 98långt 58djupt vattenskål värmeplattavärmelampadet bottenmaterial som fins kvardet orm mat jag har kvar ca 10-15råttor ömsnings stenaren taimeren fukt visareen tempmätare"
Fy f-n. Orm och ett gäng med råttor. Hujedamej. Och vart är det dom säljer skiten - här i närheten. Jag tror jag kräks.

Inga kommentarer: