tisdag 28 juli 2009

Alla som känner mig...

...vet hur intresserad jag är av inredning. För tillfället, eller rättare sagt sen jag startade denna blogg, har jag inte haft något större intresse dock...

Men något som är festligt är att jag har hittat en blogg där en tjej har nästan samma idér som jag. Lite störande när det är saker som jag tror att jag mer eller mindre är ensam med att tänka, men samtidigt så är det väl ok då...;)

Hon har inte samma fabläss som jag för gamla 50-och 60-talsting men annars är det mycket som stämmer; sänggavel i satin och knappar, peacemärke på väggen osv. Skillnad är att hon får tummen ur och inte jag.

Vill man ha inspiration och se någon som gör det hon tänker så gå in på: http://inspirationsdesign.blogg.se/index.html

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag gör ju precis tvärtom!! Typ aldrig det jag tänker! :( Men kul att du uppfattar det tvärtom! :) Snäll du är som nämner mig i inlägget. :) Apropå peacemärke så håller vi att tillverka det nu.:)

Må så gott! /Malin I&D