lördag 30 oktober 2010

Lycka big time

Mannen kollar fotboll, Zlatan är det visst. Dottern är på halloweenparty. Utan alkohol. Tror jag. Hoppas jag. Hon vet bättre. Mina älskade pojkar fyller år. Den ena skriver på facebook; en mycket lyckad dag. Kan det bli bättre än så? Antagligen inte. Grannen ovanför ringer på, han förklarar att det var han som stampade i golvet inatt, var irriterad på för hög volym. Vad vet jag, jag sov. Ber om ursäkt, ropar på en av pojkarna och säger; det var han. Grannen går. Antagligen inte förberedd på att jag ska skylla ifrån mig på ett av mina barn. Födelsedag var det ja. Härliga födelsedag. Grattis älskade Anna L, ringde igår, du var inte hemma än, då, satt på tåget och kunde inte ringa sen. Love big time till dig hjärtegrynet, hoppas allt är bra, kram puss och amen. Dekadent är ett jävligt snyggt ord, fruktansvärt underskattat. Tjena!

Inga kommentarer: