tisdag 27 januari 2009

Välkommen till min blogg

Jag har inspirerats av så många som bloggar, så jag tänkte att jag också vill prova på. Kanske det blir en form av terapi eller så blir det bara att reflektera det som inspirerar mig.

Den här bloggen kommer till att börja med att handla om vår flytt från slott till koja, från drömhus till hyresrätt. Den kommer också att beskriva utmaningen med att försöka tänka om; från stort till smått, från fint till fult.....och göra det fula fint...jag kan hålla på i evighet med detta.

I vilket fall älskar jag och har alltid älskat inredning. Det låter väldigt pretatiöst och det är det nog också ibland...;)

Det kan ju inte vara så svårt, att flytta menar jag. Det är ju bara att packa och se vart man hamnar, jag kanske klarar av att flytta in utan att tapetsera och göra om hela stället - vi får väl se;)

Ok. here I come.

Inga kommentarer: